Правила прийому хворих
Без черги приймаються:
- інваліди та учасники війни (учасники бойових дій та учасники АТО);
- ліквідатори наслідків аварії на ЧАЕС;
- вагітні жінки;
- медичні працівники;
- донори.
Обслуговування нечуючих пацієнтів проводиться за допомогою електронного пристрою, який знаходиться в реєстратурі і при необхідності передається лікарю
Пацієнти, які лихоманять приймаються в – 120 каб. з 8:00 до 20:00
Консультації на період пандемії гострої респіраторної хвороби спричиненої COVID-19 надаються з 8:00 до 20:00 за телефоном: +380-63-643-23-57 ; 725-03-26.
Запис на прийом до лікарів всіх спеціальностей, а також для здачі клінічних аналізів проводиться з 800 до 1800 по телефону 725-03-24; 725-13-96, або особисто на сайті helsi.me — цілодобово.
Клінічна лабораторія приймає аналізи з 8:00 до 10:00 виключно за електронними направленнями
Порядок реєстрації пацієнтів на прийом до лікаря
- пацієнти можуть записатись на прийом до лікаря заздалегідь ( впродовж тижня) по телефону 725-03-24; 725-13-96 з 800 до 1800; або особисто на сайті helsi.me — цілодобово.
- Всі лікарі-спеціалісти поліклініки ведуть прийом виключно за електронними напраленнями від сімейного лікаря або лікаря-терапевта
Порядок прийому викликів лікаря додому
- виклики дільничних терапевтів та сімейних лікарів здійснюються по телефону: 725-03-24; 725-13-96 або при безпосередньому зверненні хворого чи родичів до лікуючого лікаря;
Всі обстеження, процедури та маніпуляції проводяться тільки за електронним направленням від сімейного лікаря та лікаря терапевта.
Особам, що не уклали декларацію нашого закладу надається тільки невідкладна допомога .
Пацієнт зобов’язаний
- вчасно з’являтися на прийом до лікаря ( час вказаний у листі самозапису);
- в день прийому здати фішку на видачу листка непрацездатності в кабінеті № 107;
- при повторному відвідуванні лікаря з’являтися в день, який вказано в листі непрацездатності, неявка вчасно до лікаря є порушенням режиму;
- пацієнти, які перебувають на диспансерному обліку, повинні своєчасно з’являтися на “Д” (диспансерний) огляд до лікаря;
- виконувати всі рекомендації та призначення лікаря.
Пацієнт має право:
- на вибір лікаря та вибір методів лікування відповідно до його рекомендацій;
- на достовірну і повну інформацію про стан свого здоров’я;
- на таємницю про стан свого здоров’я, факт звернення за мед. допомогою, діагноз, а також про відомості, одержані при її медичному обстеженні;
- при виникненні труднощів при відвідувані поліклініки, звернутись до завідувача структурним підрозділом або до чергового адміністратора;
- вносити пропозиції щодо поліпшення медичного обслуговування.
Не дозволяється:
- входити в кабінет лікаря без виклику;
- входити в кабінет лікаря у верхньому одязі;
- палити в поліклініці;
- вживати спиртні напої;
- голосно розмовляти.