Skip to main content

Правила внутрішнього розпорядку КНП «МП№21»ХМР

Без черги приймаються:

  • інваліди та учасники війни (учасники бойових дій та учасники АТО);
  • ліквідатори наслідків аварії на ЧАЕС;
  • вагітні жінки;
  • медичні працівники;
  • донори.

Обслуговування глухих та  пацієнтів, що мають вади слуху,  проводиться за допомогою електронного пристрою, який знаходиться в реєстратурі і при необхідності передається лікарю.

Пацієнти, які лихоманять приймаються в  – 113 каб. з 8:00 до 18:00

Консультації на період ускладнення гострої респіраторної хвороби, грипу надаються з 8:00 до 18:00, в суботу  з 8:00 до 17:00 (на час воєнного стану) за телефоном: +380-63-643-23-57 ; 725-03-26.

Запис на прийом до лікарів всіх спеціальностей, а також для здачі клінічних аналізів проводиться з 8:00 до 18:00  по телефону 725-13-96, 093-35-24-197, або особисто на сайті helsi.me — цілодобово.

Клінічна лабораторія приймає аналізи з 830:00 до 10:00 виключно за електронними направленнями

Порядок реєстрації пацієнтів на прийом до лікаря

  • пацієнти можуть записатись на прийом до лікаря заздалегідь ( впродовж тижня) по телефону 725-13-96 з 8-00 до 18-00; або особисто на сайті helsi.me — цілодобово.
  • Всі лікарі-спеціалісти поліклініки ведуть прийом виключно за електронними направленнями від сімейного лікаря або лікаря-терапевта, зокрема лікарів акушер-гінекологів.

Обслуговування пацієнтів вдома 

  • Обслуговування пацієнтів вдома виконуються  при безпосередньому зверненні хворого чи родичів до лікуючого лікаря;

Всі обстеження, процедури та маніпуляції проводяться тільки за електронним  направленням від сімейного лікаря та лікаря терапевта.

Особам, що не уклали декларацію нашого закладу надається тільки невідкладна допомога .

Пацієнт зобов’язаний

  • вчасно з’являтися на прийом до лікаря;
  • при повторному відвідуванні лікаря з’являтися в день, який вказано в листі непрацездатності, неявка вчасно до лікаря є порушенням режиму;
  • пацієнти, які перебувають на диспансерному обліку, повинні своєчасно з’являтися на “Д” (диспансерний) огляд до лікаря;
  • виконувати всі рекомендації та призначення лікаря.

Пацієнт має право:

  • на вибір лікаря та вибір методів лікування відповідно до його рекомендацій;
  • на достовірну і повну інформацію про стан свого здоров’я;
  • на таємницю про стан свого здоров’я, факт звернення за мед. допомогою, діагноз, а також про відомості, одержані при її медичному обстеженні;
  • при виникненні труднощів при відвідувані поліклініки, звернутись до завідувача структурним підрозділом або до адміністратора;
  • вносити пропозиції щодо поліпшення медичного обслуговування.

Не  дозволяється:

  • входити в кабінет лікаря без виклику;
  • входити в кабінет лікаря у верхньому одязі;
  • палити в поліклініці;
  • вживати спиртні напої;
  • голосно розмовляти.