Skip to main content

Правила прийому хворих

Правила прийому хворих

Без черги приймаються:

  • пацієнти, які лихоманять;
  • інваліди та учасники війни (учасники бойових дій та учасники АТО);
  • ліквідатори наслідків аварії на ЧАЕС;
  • вагітні жінки;
  • медичні працівники;
  • донори.

Глухонімі пацієнти приймаються тільки з сурдоперекладачем

Запис на прийом до лікарів всіх спеціальностей, а також для здачі клінічних аналізів проводиться з 800 до 1800  по телефону 725-03-24; 725-13-96, або особисто на сайті helsi.me — цілодобово.

Клінічна лабораторія приймає аналізи з 800 до 1000  

При первинному зверненні в поліклініку, пацієнту необхідно відвідати:

  • кабінет профілактики ( 1 поверх, кабінет №114), де проводиться вимірювання зросту, ваги, АТ, внутрішнього тиску, визначення гостроти зору, слуху, експрес-аналіз на глюкозу крові;
  • пройти флюорографічне обстеження ( 1 поверх, кабінет №101);
  • онкоогляд ( жіночий оглядовий кабінет № 716, 7 поверх.

Порядок реєстрації пацієнтів на прийом до лікаря

  • реєстратура поліклініки працює за системою самозапису;
  • пацієнти можуть записатись на прийом до лікаря заздалегідь ( впродовж тижня) по телефону 725-03-24; 725-13-96 з 800 до 1800; або особисто на сайті helsi.me — цілодобово.
  • лист самозапису викладається на тиждень вперед;
  • пацієнти приходять на прийом до лікаря у вказаний в листі самозапису час.

Порядок прийому викликів лікаря додому

  • виклики дільничних терапевтів та сімейних лікарів здійснюються по телефону: 725-03-24; 725-13-96 або при безпосередньому зверненні хворого чи родичів до лікуючого лікаря;
  • реєстрація викликів здійснюється в журналі викликів лікаря додому, які пронумеровані, прошнуровані та завірені печаткою головного лікаря. Журнали збігаються в реєстратурі.

Підбір амбулаторних карт хворих здійснюється згідно листків самозапису та журналів реєстрації викликів лікаря додому.

Всі обстеження процедури та маніпуляції проводяться тільки за направленням лікаря.

Особам, що не уклали декларацію нашого закладу надається тільки невідкладна допомога .

Пацієнт зобов’язаний

  • вчасно з’являтися на прийом до лікаря ( час вказаний у листі самозапису);
  • в день прийому здати фішку на видачу листка непрацездатності в кабінеті № 107;
  • при повторному відвідуванні лікаря з’являтися в день, який вказано в листі непрацездатності, неявка вчасно до лікаря є порушенням режиму;
  • пацієнти, які перебувають на диспансерному обліку, повинні своєчасно з’являтися на “Д” (диспансерний) огляд до лікаря;
  • виконувати всі рекомендації та призначення лікаря.

Пацієнт має право:

  • на вибір лікаря та вибір методів лікування відповідно до його рекомендацій;
  • на достовірну і повну інформацію про стан свого здоров’я;
  • на таємницю про стан свого здоров’я, факт звернення за мед. допомогою, діагноз, а також про відомості, одержані при її медичному обстеженні;
  • при виникненні труднощів при відвідувані поліклініки, звернутись до завідувача структурним підрозділом або до чергового адміністратора;
  • вносити пропозиції щодо поліпшення медичного обслуговування.

Не  дозволяється:

  • входити в кабінет лікаря без виклику;
  • входити в кабінет лікаря у верхньому одязі;
  • палити в поліклініці;
  • вживати спиртні напої;
  • голосно розмовляти.